Nå min skat, så blev det din tur til at gå hen over regnbuebroen.
Dit skønne sind og din blide personlighed vil jeg aldrig glemme. Du var perlevenner med Harmony, indtil at hun gik bort.
Du fik mig altid til at grine når jeg fandt dig ligge på de mest besynderlige måder og du lå da bare herregodt.
Du elskede at putte med alle og du var aldrig dominant overfor nogle, nej, alle var venner og du nød altid at ligge i hængekøjen, det var nemlig dit yndlingssted.
For nogle måneder siden fandt jeg en knude på dig, en knude som voksede, og voksede.. Det blev jeg ikke glad for, og da den voksede sig større for hver dag, vidste jeg at det snart var tid..
Den 6 Februar tog vi dig ned til dr. dyr, og mens min mor holdt om dig, blev jeg nødt til at gå ud og få frisk luft. Jeg kunne ikke se dig gå bort, jeg kunne ikke se dig drage væk til den anden side skat, det var bare for hårdt.
R.I.P Min skat, du vil blive savnet, jeg håber at du finder Harmony på den anden side, så i to kan ligge og putte sammen igen.
Altid elsket, aldrig glemt <3
Sådan fandt jeg dig en dag jeg kom hjem fra skole. I en totalt ødelagt hængekøje, men skulle det stoppe dig i at bruge den? Næ da, den var da lige tilpas!
Cadi, 15 Januar 2012 - 6 Februar 2014
Redaktør: Lylle My
-
- 3 Stjernet Rottemedlem ***
- Geografisk sted: Esbjerg, VestJylland
Det er altid hårdt at skulle sige farvel til nogen man elsker så meget. Men trods alt har hun haft et godt og langt liv: præget af kun gode oplevelser. Og selvom det nok kan lyde lidt hårdt, synes jeg, det er bedre at sørge over en mistet ven, fremfor at føle ligegyldighed. For den man sørger over, er også en der virkelig har betydet noget for en - Og ikke bare været en "ligegyldighed". Jeg kan næsten ikke tænke på noget som værende mere sørgeligt, end at skulle have været en "ligegyldighed" i verden... Så ja, vi græder og er kede af det - Men egentlig er dette også udtryk for ikke kun vores sorg og savn, men også vores kærlighed. Og i vore hjerter, lever vi alle videre for evigt - Indtil vi måske en gang kan mødes igen.
Så også fra mig, et lille trøste kram. (Tror det er mest hårdt for os der er ladt tilbage)
Erling
Så også fra mig, et lille trøste kram. (Tror det er mest hårdt for os der er ladt tilbage)
Erling