Stakkels Ko-mus.

Har du mistet din kære tamrotte. Få afløb for dine følelser og skriv dét, som du syntes skal stå på gravstenen - som et evigt minde!

Redaktør: Lylle My

Besvar
Shana
Rotteforum afhængig
Indlæg: 4756
Tilmeldt: lør jul 05, 2003 3:39 pm
Geografisk sted: Er på ubestemt tid ikke til stede på forum. Kontakt venligst en anden redaktør :)
Kontakt:

Stakkels Ko-mus.

Indlæg af Shana » man sep 01, 2003 1:55 pm

Min smukke husky pige Taleea Wilona er ikke mere. Da vi kom hjem fra Sjælland mødte alle vores rotter os med kollektiv forkølelse, lige med undtagelse af Taleea, som så sund og rask ud, indtil jeg fik øje på hendes knude! Hun havde fået en stor knude på halsen, og hun havde besvær med at spise. Så hun kom med til dyrlægen i dag, og vi bestemte os for at lade hende få fred nu, i stedet for at lade hende gennemgå en operation. Min Ko-mus var den mest mærkelige rotte, agressiv til tider og andre gange igen den dejligste pige. Hun er den eneste af mine rotter der nogensinde har bidt mig, men alligevel elskede jeg hende og hader tanken om at nu er det slut. Men hun fik fred det gik hurtigt og hun pav kanpt nok da hun fik sprøjten af vores dyrlæge. Hun sov ind i mine arme, og jeg vil altid huske min smukke pige, som den dejlige pige hun trods alt var. Min Ko, min Kylling, min Taleea, vi ses ved Regnbuebroen.
~~~ Mvh. Charlotte. ~~~
~ Klovne altid i mit hjerte ~

Besvar