Så blev det endelig din tur, Tut :-(

Har du mistet din kære tamrotte. Få afløb for dine følelser og skriv dét, som du syntes skal stå på gravstenen - som et evigt minde!

Redaktør: Lylle My

Besvar
Nadjap
2 Stjernet Rottemedlem **
Geografisk sted: Ballerup

Så blev det endelig din tur, Tut :-(

Indlæg af Nadjap » fre feb 15, 2013 1:07 am

Lille Tut,

Du blev hentet/købt af mig den 15. juli 2010. Det var slet ikke meningen at jeg skulle have dig, men min anden lille tot var blevet så ensom på det sidste og havde brug for en ven som dig. Efter en lille karantæne blev du bedste venner med din nye burkammerart Prosit. I legede og I sloges. Når I blev trætte puttede I jer sammen i jeres lille grotte. I stod sammen i tykt og tyndt. Du blev hurtigt beskytteren, da Prosit var helbredsmæssigt svag. Af en eller anden grund blev vi aldrig de bedste venner mens Prosit levede, for du var en ren vildbasse der bare skulle løbe rundt og agere fjollet.
Men en sørgelig dag ventede dig forude - du mistede din allerbedste ven. Du blev hevet ud af din grotte, for Prosit havde afgået ved døden i dit varme nærvær. Nu var du helt alene, og jeg købte ikke en ny ven til dig, for du var oppe i alderen og der var sikkert ikke langt igen. Men dette skulle vise sig at være helt forkert. Du var skabt af noget af det mest sejlivede i denne verden, for månederne gik og gik, og du var stadig frisk og legesyg. Pga., din stædighed i dette liv blev vi venner. Du ventede altid på mig ved din låge når jeg kom ind i mit værelse. Du var altid ivrig efter at stikke dit lille hoved ud for at slikke mine fingre. Efter noget tid ville du sågar lade mig tage dig ud. Du brugte mange timer på mit tvbord. Du udforskede verden på egen hånd nu. Du levede i luksus i din alderdom. En masse te og alskens madsager. Du guffede alt i dig, du udforskede og om natten kommunikerede vi endda gennem nattens drømme ved at sige små lyde til hinanden. Dog var jeg lidt bekymret da din alderdom indtraf, men dr. Dyr sagde, at der ingen grund var til en aflivning i din tilstand. Jeg troede snart enden var nær, men du levede videre. Men denne morgen så jeg til dig som jeg plejede og der lå du - fredeligt i den grotte, som du havde delt med din ven. Du sov ind d. 14 februar 2013.

Du nåede at berøre år 2010, 2011, 2012 og 2013. Du blev noget så flot som 2 år og 8 måneder. Jeg heppede på dig ved din side her i livet, og nu hepper jeg på, at du genfinder din bedste ven, som du har måtte undvære så længe.

- Hvil i fred min lille Tutankhamun

Figi-mus
Rotternes Herre
Geografisk sted: Højbjerg (Aarhus)
Kontakt:

Indlæg af Figi-mus » fre feb 15, 2013 1:16 am

:cry: :cry: :cry:
Hilsen Line - Figi's Rotterede
Billede
~ Hyggeopdræt af sunde og skønne kælerotter!

Brugeravatar
Larm
Rotteforum afhængig
Geografisk sted: Bergen, Norge
Kontakt:

Indlæg af Larm » fre feb 15, 2013 9:51 am

:cry: :cry: :cry:
Lisbeth
Rottedrenge: Pjusken, Sirius, Rigel, Miro, Chino, Lillegutt, Ludvig, Dumbus og Sølvgutten
Rottepiger: Chara, Mumrik, SilkeGnafs, Venus, MiniRult, Batgirl, Bambi, Sharma, Lillefot, Lille Prikk, Aurora og Blaze

Brugeravatar
TheRatTail
4 Stjernet Rottemedlem ****
Geografisk sted: Slagelse

Indlæg af TheRatTail » fre feb 15, 2013 11:04 am

:cry:

Steffen Palludan
4 Stjernet Rottemedlem ****
Geografisk sted: Skive

Indlæg af Steffen Palludan » fre feb 15, 2013 11:24 am

piv.. den skærer langt ind i hjertet. man ville ønske at der var en måde man kunne fjerne smerten ved at mistet en god ven for livet. men det er der bare ikke!
hvil i fred lille du :cry: :cry:

Brugeravatar
Supreme Rats
Logge ud? Hvad er det?
Geografisk sted: Vejle, 7100
Kontakt:

Indlæg af Supreme Rats » fre feb 15, 2013 11:49 am

:cry: Hvil i fred :cry:

Brugeravatar
Kat
Senior Rottemedlem
Geografisk sted: Esbjerg