Mit første farvel
Redaktør: Lylle My
Mit første farvel
Føj hvor er det svært mand..
For første gang at skulle beslutte at et herligt lille liv skulle slutte. Men kun inden det endte rigtig træls.
Penny havde en knude der blev ved og ved med at vokse. Dyrlægen sagde den ville blive større og han ville ikke risikere en operation. Vi kunne tage hjem og se hvor længe det ville gå før hun begyndte at syne hen, eller tage det nu mens hun stadig have sin værdighed. Så lige der, ikke synderlig meget forberedt, skulle en beslutning tages.
Penny faldte i søvn i min hætte, i tryghed hos søster Twiggy, 1½år gammel, og stadig glad.
Jeg troede ikke det ville røre mig så hårdt, men hold op hvor kan der spildes mange tåre over sådan et lille kært væsen. Jeg har afreageret lidt med en tegning og holdt fin begravelse i dag.
Når jeg ser på hendes to søstre er jeg glad for de har hinanden, men alligevel kan jeg ikke lade være med at syntes det ser ud som om de også er triste. De er meget stille.
Sikke noget! Sikke en grim beslutning at tage!! århk Jeg må hellere tegne noget mere til ære for min lille Penny <'3