Mit første farvel

Har du mistet din kære tamrotte. Få afløb for dine følelser og skriv dét, som du syntes skal stå på gravstenen - som et evigt minde!

Redaktør: Lylle My

Besvar
Tutter
DTF Forum Medlem
Geografisk sted: Aalborg

Mit første farvel

Indlæg af Tutter » tors apr 04, 2013 11:30 pm

Billede
Føj hvor er det svært mand..
For første gang at skulle beslutte at et herligt lille liv skulle slutte. Men kun inden det endte rigtig træls.
Penny havde en knude der blev ved og ved med at vokse. Dyrlægen sagde den ville blive større og han ville ikke risikere en operation. Vi kunne tage hjem og se hvor længe det ville gå før hun begyndte at syne hen, eller tage det nu mens hun stadig have sin værdighed. Så lige der, ikke synderlig meget forberedt, skulle en beslutning tages.
Penny faldte i søvn i min hætte, i tryghed hos søster Twiggy, 1½år gammel, og stadig glad.
Jeg troede ikke det ville røre mig så hårdt, men hold op hvor kan der spildes mange tåre over sådan et lille kært væsen. Jeg har afreageret lidt med en tegning og holdt fin begravelse i dag.
Når jeg ser på hendes to søstre er jeg glad for de har hinanden, men alligevel kan jeg ikke lade være med at syntes det ser ud som om de også er triste. De er meget stille.

Sikke noget! Sikke en grim beslutning at tage!! århk Jeg må hellere tegne noget mere til ære for min lille Penny <'3

Sellerup
Super Rotte Entusiast
Geografisk sted: 8700 Horsens, Jylland
Kontakt:

Indlæg af Sellerup » tors apr 04, 2013 11:47 pm

:cry: :cry: :cry:
- Det er aldrig nemt at sige farvel..
Men jeg er sikker på hun var dig taknemmlig for at følge hende og være ved hende i den sidste tid..
Smuk tegning, og kram herfra.
Med venlig hilsen Manja Stigaard.

http://stigaardsrotter.weebly.com/

Boesen
Super Rotte Entusiast
Geografisk sted: Glostrup

Indlæg af Boesen » tors apr 04, 2013 11:57 pm

Den fantastisk smukke tegning gik lige direkte i mit hjerte. Puha, jeg fik helt ondt i maven..

Jeg er ked af dit tab! Det er aldrig nemt at miste sine kære kæledyr :-(
♂ - Totte, Thauri & Tjalfe
R.I.P. - Tornado <3 Tim <3

Brugeravatar
Esme
Ikke til stede
Geografisk sted: København

Indlæg af Esme » fre apr 05, 2013 2:25 pm

sikke en smuk tegning! Du har tegnet netop den følelse jeg sidder med hver gang jeg skal gå den tunge ved til doktor dyr for sidste gang med en basse :(

Besvar