Bebi jul. 2011 - 21/4-13

Har du mistet din kære tamrotte. Få afløb for dine følelser og skriv dét, som du syntes skal stå på gravstenen - som et evigt minde!

Redaktør: Lylle My

Besvar
Brugeravatar
amaliebaad
Rotternes Herre
Geografisk sted: Struer
Kontakt:

Bebi jul. 2011 - 21/4-13

Indlæg af amaliebaad » man apr 22, 2013 10:25 pm

Igår var nok en af de værste nætter i mit liv.. Ville tage rottepigerne ud efter at have været væk i halvanden dag. Bebi blev ved med at rende hen til mig og sætte sig oven på mig og slikke sig bag i. Jeg tog hende så op og kiggede, og til min store forskrækkelse var hendes skede MEGET udvidet og noget mørkelilla-agtig noget var på vej ud af hende. Jeg gik i panik, for hendes hul var altså på størrelse med hullet i en 5'er gange to. Ringede fluks til dyrlægen som kaldte det noget fancy, at det var hendes livmoder som hun var ved at presse ud, og at der ikke var andet at gøre end at operere på hende eller at aflive hende. Hun var også meget sløv og ville helst ikke rende rundt. Det er tydeligt at hun har haft ondt.
Det værste var så bare, at den eneste dyrlæge som havde åbent var helt i Herning, det er næsten en hel time fra hvor jeg bor, og jeg har ingen bil.. Jeg ringede til min mor, som så ringede til sin kammerat der er jæger.. Han tilbød så at aflive hende for mig, og jeg havde ikke rigtig andet valg.. Så Bebi kom så med ham til Humlum og fik endt sit liv der. Hun sad bomstille i transportkassen, og hun plejer ellers at fare rundt. Fy for satan hvor var det hårdt.
Håber hun er et bedre sted nu.. elsker dig min lille prinsesse <3
Thea, Antonette, Mio, Bebi og Cleo <3

Yui
Rotteforum afhængig
Geografisk sted: Odense
Kontakt:

Indlæg af Yui » man apr 22, 2013 10:39 pm

:cry: :cry: :cry:
Hilsen Sanne.
Tøserne: Ima, Tatia, Sara, Katrine, Rain, Alma, Jupiter og Mercury.

Sellerup
Super Rotte Entusiast
Geografisk sted: 8700 Horsens, Jylland
Kontakt:

Indlæg af Sellerup » man apr 22, 2013 10:52 pm

:cry: :cry: :cry:
Føj for en oplevelse. Håber du er okay!
- stakkels tøs :cry:
Med venlig hilsen Manja Stigaard.

http://stigaardsrotter.weebly.com/

Besvar