Arwen, 11 September 2011 - 19 April 2014

Har du mistet din kære tamrotte. Få afløb for dine følelser og skriv dét, som du syntes skal stå på gravstenen - som et evigt minde!

Redaktør: Lylle My

Besvar
Brugeravatar
AuroraX
3 Stjernet Rottemedlem ***
Indlæg: 160
Tilmeldt: lør jun 11, 2011 7:08 pm
Geografisk sted: Haslev

Arwen, 11 September 2011 - 19 April 2014

Indlæg af AuroraX » fre maj 02, 2014 3:10 am

Det er godt nok lidt tid siden at vi mistede dig Arwen, men du skal ikke snydes for en post herinde også, lige som din søster fik.

Dette er jo et sted hvor jeg kan skrive om dig så du aldrig bliver glemt og så andre kan få en idé om, hvor smuk og sød en pige du var, selvom at de nok ikke kendte dig..

Arwen. Jeg fik dig sammen med din søster den 11 September 2011. Sikke længe siden det nu er. Jeg skulle med toget helt fra Haslev til Vejle for at hente dig og din søster. Det var en fin tur og i tog det så flot.

Imens jeg har haft dig her har du altid være lidt bossy, for du skulle altså være alfa, så vi havde lidt turmult da nye piger kom til.

Siden at du altid har været lidt bestemt, har du ikke altid været den der søgte mest nus og kæl, men vi elskede dig selvom det.

På dine gamle dage har det været rigtigt hård for dig. Du mistede din søster, og pludselig var det kun dig og Snow tilbage - en frisk ung rottepige som ville lege, men det ville du ikke, du ville sove og sove.

Du fik en knude som voksede bag dit forben, og den blev så stor til sidst at samtidig med dine dårlige bagben, blev det svært at klatre, og du brugte dit hus hele tiden og du blev meget inaktiv.

Selvom du ikke viste tegn på at være syg og gammel, var det knuden der til sidst fik os til at træffe den svære beslutning, at du skulle over regnbuebroen, og være sammen med din søster igen, lige som altid.

Jeg sagde farvel til dig, og du tog din sidste tur fra bil, til Dr. Dyr.

Farvel min lille skat. Du er en fighter, virkelig en fighter. Hils din skønne søster på den anden side og sig at jeg savner alle hende og alle hendes dejlige kys.
Sig også til de andre piger at mor savner jer alle, og hvis jeg fik et ønske, ville det havet været at i alle stadig var her hos mig <3

Billede
Billede

Steffen Palludan
4 Stjernet Rottemedlem ****
Indlæg: 256
Tilmeldt: tirs feb 12, 2013 5:24 pm
Geografisk sted: Skive

Indlæg af Steffen Palludan » fre maj 02, 2014 4:50 pm

ej hvor gør det altså bare ond at høre om :cry:

selmom at jeg hverken kender dig eller Arwen, så giver det stadig et lille skår i hjertet når man hører om det. sidder mens jeg skriver dette og holder en lille tåre tilbage (selvom at det vist ikke helt lykkes mig)

Må hun sove godt, og have det godt sammen med hendes søster.

Besvar