Brumbass, Hermione, Morgan May you rest in peace

Har du mistet din kære tamrotte. Få afløb for dine følelser og skriv dét, som du syntes skal stå på gravstenen - som et evigt minde!

Redaktør: Lylle My

Besvar
BlackBeth
DTF Forum Medlem
Indlæg: 9
Tilmeldt: man sep 01, 2014 11:17 pm

Brumbass, Hermione, Morgan May you rest in peace

Indlæg af BlackBeth » man sep 01, 2014 11:42 pm

Brumbass, en hitterotte vi tog ind sammen med Remee og Milkyway sov ind. Vi gik rundt og Henrik fandt ham i deres plyssede hængekøje, med de 4 andre drenge puttende ved ham, han havde været levende blot 10 minutter tidligere. han døde 17/4-2014.

10/6-2014, 5 dage før min elskede lille Morgan fyldte 2 år fik han konstateret at den 'byld' der sad på hans fod var knoglekræft. Det havde taget heldes hans led ved tæerne med sig og jeg græmmes ved hvor meget smerte min lille skat må have været i det sidste tid før han blev aflivet. Jeg græd i næsten 3 timer. Han har hjulpet mig igennem en meget svær tid sammen med hans brødre og de tre drenge er nok grunden til at rotte drenge bare får en ekstra stor del af mit hjerte hver gang.

Hermione blev aflivet da hun ikke fik det bedre, hun havde gået meget længe og intet medicin hjalp hende. Hun blev aflivet her hjemme i vandte omgivelser og jeg er evigt taknemlig for dyrlægen der gjorde det. Hun døde 6/7-2014

Vi mistede 3 dejlige rotter indtil nu og håber ikke vi mister flere. Må i sove fredeligt og vi ses på den anden side.

Besvar