Morbo 2013 1/8 - 2014 1/9

Har du mistet din kære tamrotte. Få afløb for dine følelser og skriv dét, som du syntes skal stå på gravstenen - som et evigt minde!

Redaktør: Lylle My

Besvar
Mcdild
1 Stjernet Rottemedlem *
Indlæg: 62
Tilmeldt: man aug 05, 2013 7:52 pm
Geografisk sted: Århus C

Morbo 2013 1/8 - 2014 1/9

Indlæg af Mcdild » tirs sep 02, 2014 9:56 am

Morbo 2013 1/8 - 2014 1/9

Morbo er blevet kørt til doktor dyr en sidste gang efter kort tids sygdom :(

Du blev hentet sammen med Nibbler som min første rotteduo. Du havde været ude hos nogen som åbenbart ikke alligevel ville have dig '???'
Du sad i røret det meget af den første tid, og kom næsten kun ud når der var mad/snakcs eller en chance for at komme ud.
Du blev langsomt meget bedre :), og var en klump ler når du blev nusset, mens du lå og stenede i reolen, eller hvor du nu lige fik trang til en lille lur/pause.
Du elskede at gå på opdagelse, og det var altid en jagt at få dig indfanget igen, og der kom næsten altid et lille pip i protest over at bliver samlet op og sendt tilbage i buret.

Du kunne snige dig med næsten alle steder hen. Selvom man lukkede døren efter sig så stod du næsten altid og kiggede op på mig, når jeg endelig opdagede at du var kommet med hen hvor du egentlig ikke burde være.
Du sprang også gerne steder hen hvor jeg ikke lige regnede med at en lille rotte kunne - Du havde ikke været her mange uger før jeg tænkte 'nu slår du dig selv ihjel', til 'fårk jeg får svær ved at holde styr på dig', da du sprang fra bordet og 60-70 cm over på et andet møbel for at komme ud på opdagelse.

Du var gruppen's alfa/løve og stolt af det. Du satte de andre på plads når der var brug for det, men gav dem også snor en gang imellem. Husker specielt da Harvey ville være chef istedet for chefen. Han jagtede dig, mens du pippede utilfreds fordi du ikke gad, men han fik til sidst skubbet dig op i et hjørne, og snart løb der et PIP, og Harvey kom løbende med dig i hælene og forsøgte derefter ikke at udfordre din status.

Da jeg for et par uger siden fik lille 'Kirik' var du hård ved ham, men han er også en lille gavtyv og ballademager :). Da der var gået et par dage med en del pippen fra det lille pus, fordi han lige skulle 'hilse' på 4 forskellige rotter der var 7-8 gange større end ham selv, så hørt jeg igen en del pipperi, og kigger over og ser Kirik ved at groome dig, og det er dig der pipper :p
Mit sidste minde om dig var da du sad ved siden af Kirik på bordkanten med ryggen til mig, og det eneste jeg 'så' var
http://www.youtube.com/watch?v=bW7PlTaawfQ
Hvis bare jeg havde haft mit kamera.

Farvel Morbo, jeg savner dig.

https://www.flickr.com/photos/25207328@N02/14618490752/

Fnyff
Super Rotte Entusiast
Indlæg: 459
Tilmeldt: fre jan 25, 2013 3:09 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Kontakt:

Indlæg af Fnyff » tirs sep 02, 2014 11:56 am

R.I.P. Morbo...

Håber du finder Rygel på den anden side af broen
Madmor til ...
En pokkers masse elskede og skønne drenge og piger i alle aldre og størrelser <3

Mcdild
1 Stjernet Rottemedlem *
Indlæg: 62
Tilmeldt: man aug 05, 2013 7:52 pm
Geografisk sted: Århus C

Indlæg af Mcdild » tirs sep 02, 2014 2:00 pm

Helt sikkert, Rygel har formentlig overtaget regnbuebroen.
Han er/var stadig den eneste der konsekvent kunne finde ud af at åben buret, hvis man ikke havde låst det - den lille bandit :p

https://www.flickr.com/photos/25207328@N02/11173022053/

Fnyff
Super Rotte Entusiast
Indlæg: 459
Tilmeldt: fre jan 25, 2013 3:09 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Kontakt:

Indlæg af Fnyff » tirs sep 02, 2014 9:58 pm

Mcdild skrev:Helt sikkert, Rygel har formentlig overtaget regnbuebroen.
Han er/var stadig den eneste der konsekvent kunne finde ud af at åben buret, hvis man ikke havde låst det - den lille bandit :p

https://www.flickr.com/photos/25207328@N02/11173022053/
Hehe det havde Rygel fra sin mor. Hun har til stadighed åbnet burene her, når det ikk var en suite hun var i ;-)
Madmor til ...
En pokkers masse elskede og skønne drenge og piger i alle aldre og størrelser <3

Besvar