Hvil i fred dejlige Måge

Har du mistet din kære tamrotte. Få afløb for dine følelser og skriv dét, som du syntes skal stå på gravstenen - som et evigt minde!

Redaktør: Lylle My

Besvar
erfort
Rotteforum afhængig
Indlæg: 3756
Tilmeldt: søn jan 23, 2011 7:38 pm
Geografisk sted: Greve
Kontakt:

Hvil i fred dejlige Måge

Indlæg af erfort » søn mar 08, 2015 7:29 pm

Så kunne Mågen ikke mere. :cry:
Vi fandt hende i går, hun lå på ryggen i en sputnik og så meget fredfyldt ud. Jeg tror hun er sovet ind i bunden af en rottebunke.
Hun har ellers gjort det godt min seje pige, og hun nåede næsten de 2 år. 9 dage, så kunne vi have fejret stor fødselsdag, men sådan skulle det ikke være.
Jeg er dog virkelig taknemmelig, for den tid vi nåede at få med hende, og jeg havde jo faktisk slet ikke forventet, at få så lang tid med hende, som jeg reelt gjorde.
viewtopic.php?f=33&t=40909
Hun vil blive savnet, meget og længe.

Et gammelt billede af Måge, fra da hun besøgte os første gang:
http://puksrotteister.weebly.com/upload ... 6_orig.jpg

Et billede fra en af de mange, gange hun gik i nussekoma hos far:
http://puksrotteister.weebly.com/upload ... 5_orig.jpg

Og nogle af de sidste billeder jeg nåede at tage af den dejlige pige:
http://puksrotteister.weebly.com/upload ... 4_orig.jpg
http://puksrotteister.weebly.com/upload ... 9_orig.jpg
http://puksrotteister.weebly.com/upload ... 8_orig.jpg
Mvh. Puk
Som synes hun er heldig, fordi hun deler hjem med: Cloak, Panda, Gandalf & Dobby <3

Mcdild
1 Stjernet Rottemedlem *
Indlæg: 62
Tilmeldt: man aug 05, 2013 7:52 pm
Geografisk sted: Århus C

Re: Hvil i fred dejlige Måge

Indlæg af Mcdild » man mar 09, 2015 7:03 pm

rip lille pus :/

Brugeravatar
Lylle My
Site Admin
Indlæg: 5937
Tilmeldt: lør jul 24, 2010 10:40 am
Geografisk sted: Aalborg

Re: Hvil i fred dejlige Måge

Indlæg af Lylle My » ons mar 11, 2015 8:53 pm

Åh nej, så nåede den dejlige pige jo lige netop IKKE at opleve sin 2-årsdag. Det drømte jeg ellers om, at hun ville. :cry: (selv om hun jo nok selv har været ret ligeglad med fødselsdage. Alder ER jo bare et tal)

Hvil i fred, smukke lille Måge. Du kæmpede en brav kamp mod kræften... og selv om du ikke vandt den, så fik du alligevel den helt store gevinst - nemlig en stille og fredelig død i en dynge kærlige veninder.
Må du leve evigt og lykkeligt i landet bag regnbuebroen. Billede
4 lækre hanrotter, 2 dværgpapegøjer, 4 nymfeparakitter og 1 fritgående kanin

erfort
Rotteforum afhængig
Indlæg: 3756
Tilmeldt: søn jan 23, 2011 7:38 pm
Geografisk sted: Greve
Kontakt:

Re: Hvil i fred dejlige Måge

Indlæg af erfort » tors mar 12, 2015 11:37 am

Tak for tankerne til min søde pige.
Hun er fået et dejligt gravsted. <3
Lylle My skrev:Åh nej, så nåede den dejlige pige jo lige netop IKKE at opleve sin 2-årsdag. Det drømte jeg ellers om, at hun ville. :cry: (selv om hun jo nok selv har været ret ligeglad med fødselsdage. Alder ER jo bare et tal)

Hvil i fred smukke lille Måge. Du kæmpede en brav kamp mod kræften... og selv om du ikke vandt den, så fik du alligevel den helt store gevinst - nemlig en stille og fredelig død i en dynge kærlige veninder.
Må du leve evigt og lykkeligt i landet bag regnbuebroen. Billede
Jeg drømte også. Men jeg formoder, at den dag ikke havde den store betydning for Mågen, for så havde hun bestemt taget den med. :)
Dagen inden vi fandt hende havde hun været som hun plejer, fuld af liv og kærlighed, så jeg tror næsten selv hun valgte hvilken dag hun ville herfra. Og når det nu ikke kunne være anderledes, så gjorde hun det på den bedst mulige måde for sig selv, og det skulle på ingen måde have været anderledes, selvom jeg da, helt inde i mit egoistiske sind, gerne ville have haft beholdt hende meget længere.
Mvh. Puk
Som synes hun er heldig, fordi hun deler hjem med: Cloak, Panda, Gandalf & Dobby <3

Brugeravatar
Lylle My
Site Admin
Indlæg: 5937
Tilmeldt: lør jul 24, 2010 10:40 am
Geografisk sted: Aalborg

Re: Hvil i fred dejlige Måge

Indlæg af Lylle My » tors mar 12, 2015 8:28 pm

Ak ja, vi ER sgi heller ikke nemme at stille tilfredse, vi mennesker. Selv hvis vi havde haft en rotte, der slog ALLE rekorder for levealder og først døde i en alder af 10 år... så ville vi garanteret STADIG synes at det var alt for tidligt, vi mistede den.
Men til gengæld fik smukke Måge ihvertfald dén afslutning, vi ønsker at ALLE vores kæledyr kunne få... Stille og fredfyldt - og omgivet af sin kærlige familie. Billede
4 lækre hanrotter, 2 dværgpapegøjer, 4 nymfeparakitter og 1 fritgående kanin

erfort
Rotteforum afhængig
Indlæg: 3756
Tilmeldt: søn jan 23, 2011 7:38 pm
Geografisk sted: Greve
Kontakt:

Re: Hvil i fred dejlige Måge

Indlæg af erfort » tors mar 12, 2015 10:03 pm

Lylle My skrev:Ak ja, vi ER sgi heller ikke nemme at stille tilfredse, vi mennesker. Selv hvis vi havde haft en rotte, der slog ALLE rekorder for levealder og først døde i en alder af 10 år... så ville vi garanteret STADIG synes at det var alt for tidligt, vi mistede den.
Men til gengæld fik smukke Måge ihvertfald dén afslutning, vi ønsker at ALLE vores kæledyr kunne få... Stille og fredfyldt - og omgivet af sin kærlige familie. Billede
Du har selvfølgelig helt ret.
Mvh. Puk
Som synes hun er heldig, fordi hun deler hjem med: Cloak, Panda, Gandalf & Dobby <3

Besvar