4 Skønne rotter søger nyt hjem

Har du unger eller voksne rotter til salg? Salgsannoncer postes her, og vedlæg gerne nogen billeder :-)

Redaktør: Lylle My

Låst
Dan
DTF Forum Medlem
Indlæg: 45
Tilmeldt: søn feb 24, 2013 5:06 pm
Geografisk sted: Skive

4 Skønne rotter søger nyt hjem

Indlæg af Dan » søn feb 08, 2015 1:10 pm

Står i den kedelige og triste situation at jeg skal have fundet nyt hjem til mine 4 fantastiske drenge (Chaman, Nason, Rusty og Musse).
Det er hårdt for mig at skulle tage dette valg, men bliver nød til det da jeg på grund af arbejdet og andre personlige omstændigheder,
ikke længere har hverken fysisk eller psykisk overskud til at give dem den kærlighed og opmærksomhed, som de fortjener og har brug for.

Lidt info om Drengene:

Horizons Chaman: Agouti hooded m.m dobbelt rex dumbo
Horizons Nason: Agouti capped notch rex db
De to er brødre og er fra 9 Juli 2014.

Wolters Rusty: Beige berkshire rex dumbo
Han er fra 18 August 2014

Kaffes Roy Mustang: Russian blue agouti dumbo velveteen
Går under navnet Musse og er fra 6 Oktober 2014

De er alle 4 nogle rigtig dejlige rotter, med ild i halen og som regel altid ude på spilopper. Rusty er af en eller anden grund lidt en pivskid og piver, bare der sker det mindste som han ikke bryder sig om (Nej han har ikke ondt, han er blevet kontroleret af en dyrelæge).
Sammen med dem følger resterende mad, bundstrøelse, godbidder og hvad jeg nu lige ellers kan finde i skabet. Alt dette er gratis, så længe de får et godt og kærligt hjem.
Har også et freddy 2 bur som jeg er villig til at sælge til billige penge.
Håber at der er nogen som kan hjælpe mig med at give mine dejlige basser et dejligt nyt hjem, med al den kærlighed og opmærksomhed de fortjener.

Dan
DTF Forum Medlem
Indlæg: 45
Tilmeldt: søn feb 24, 2013 5:06 pm
Geografisk sted: Skive

Re: 4 Skønne rotter søger nyt hjem

Indlæg af Dan » man feb 09, 2015 12:01 am

Har fundet nyt hjem til drengene, så tråden må gerne låses/ slettes.

Låst