Omplacering - Smukke siamese søstre.

Har du unger eller voksne rotter til salg? Salgsannoncer postes her, og vedlæg gerne nogen billeder :-)

Redaktør: Lylle My

Låst
erfort
Rotteforum afhængig
Indlæg: 3756
Tilmeldt: søn jan 23, 2011 7:38 pm
Geografisk sted: Greve
Kontakt:

Omplacering - Smukke siamese søstre.

Indlæg af erfort » fre apr 17, 2015 10:57 am

Søstrene Katla og Tekla søger kærlige madslaver, der vil give dem det prinsesseliv, de fortjener:

Billede
Katla og Tekla


Jeg har fået 2 dejlige damer på 1 år og 5 mdr. (født: d. 10/11-2013) hjem fra mit kuld, da tidligere ejer ikke længere har mulighed for at beholde dem.
Vores egne piger stresser, over at kunne lugte endnu en pigegruppe og det giver nogle gnidninger, som de ikke er tjent med. Så selvom de 2 skønheder betyder meget for mig, og er nogle fantastisk kærlige, fingerslikkende rotteister, så søger jeg dem nu et nyt hjem.
Helst et hvor de enten bliver de eneste rotter i huset, eller starten på en ny gruppe.
De er søstre og har gået alene sammen, siden de flyttede fra deres mor, og har været vandt til at være ejers eneste dyr. Jeg ønsker derfor ikke, at de skal igennem sammenføringer med andre voksne, som muligvis kan slå fejl eller som minimum give en masse stress.
Jeg ved godt at odsne er små, men ja, jeg håber alligevel at finde nogle, der ikke kan stå for mine piger, og vil kunne give dem det prinsesseliv, de helt sikkert fortjener.

Pigerne hedder Katla og Tekla i daglig tale, men har der ud over opdrætternavne. De er opdrættet med stamtavle, og jeg har billeder af dem fra de blev født til nu.
Man kan læse om dem på min hjemmeside, både om kuldet, de er fra, tidligere ejers opdateringer, og lidt om hvordan jeg har oplevet dem, efter at have fået dem hjem.
Jeg vil selvfølgelig gerne besvare spørgsmål og vise pigerne frem, hvis nogen interesserede skulle melde sig.

Finder jeg det rette hjem, så skal pigerne intet koste. Til gengæld følger der bur, vandflaske og madskål med fra tidligere ejer, og er der andet man mangler, for at kunne give pigerne den bedste start i det nye hjem, så finder vi nok også en løsning på det. Men det er alt sammen noget vi kan finde ud af sammen.

De er begge fra mit Merlin-kuld - Pige 2 og Pige 4:
viewtopic.php?f=22&t=39605
viewtopic.php?f=34&t=39680

De befinder sig pt. i Greve (Østsjælland/Københavns omegn).

http://puksrotteister.weebly.com/katla-og-tekla.html
Mvh. Puk
Som synes hun er heldig, fordi hun deler hjem med: Cloak, Panda, Gandalf & Dobby <3

erfort
Rotteforum afhængig
Indlæg: 3756
Tilmeldt: søn jan 23, 2011 7:38 pm
Geografisk sted: Greve
Kontakt:

Re: Omplacering - Smukke siamese søstre.

Indlæg af erfort » lør apr 18, 2015 8:14 pm

Det ser ud til at de skønne piger har fundet deres nye hjem. :mrgreen:
Mvh. Puk
Som synes hun er heldig, fordi hun deler hjem med: Cloak, Panda, Gandalf & Dobby <3

Låst