To drenge omplaceres

Har du unger eller voksne rotter til salg? Salgsannoncer postes her, og vedlæg gerne nogen billeder :-)

Redaktør: Lylle My

Låst
FoxyRats
3 Stjernet Rottemedlem ***
Indlæg: 178
Tilmeldt: lør aug 03, 2013 4:28 pm
Kontakt:

To drenge omplaceres

Indlæg af FoxyRats » fre jul 03, 2015 10:29 am

To drenge omplaceres.

Alenya's Thorin og FoxyRats' Avoriaz omplaceres. Jeg er rigtig utryg angående hanner, fordi vi har haft nogle meget uheldige episoder. Det gør mig utilpas at håndtere dem og det yder selvfølgelig ikke dem retfærdighed - fordi det er jo ikke disse to drenge der har gjort noget galt.. Det er en lidt trist situation, men det bedste for både dem og jeg er, at blive omplaceret, hvis der kan findes et godt hjem.

Thor kommer fra Alenya og er født d. 3. December 2014. Han er black berkshire mm. dumbo og kommer fra dette kuld: http://www.alenya.dk/kuldd3.html
Thor er alpha mellem disse to og vil gerne snakke, meget interesseret i, hvad der sker rundt omkring ham. Men igen, de har ikke fået den opmærksomhed de burde - derfor er jeg helt sikker på, at kommer de ud til det rigtige hjem, så vil de lysne helt op. Alenya skal godkende hjem for Thor.
Avo kommer fra vores eget opdræt - sidste kuld. Han er født d. 13. Januar 2015 og er burmese self dumbo. Vi har både mor og søster hjemme, så dem kan man godt møde, hvis man vil. Her kan jeg virkelig se, at jeg har svigtet. Søster er den dejligste slaskedukke, som elsker opmærksomhed og hænger i tremmerne 24/7. Sådan tror jeg også Avo kan blive - men det er han ikke blevet.. Det gør mig rigtig ondt at tænke på og det er også derfor det skal stoppe nu. De skal ud et sted, hvor de kan få den opmærksomhed og håndtering de har brug for. Avo er også nysgerrig, men tilbageholdende. De er begge to ret madglade. Avo kommer fra dette kuld: http://foxyrats.dk/kuld/kuld-b/
Vi skal selv godkende hjem for Avo.

De har indtil for nylig gået i en gruppe og ikke som et par - det er derfor muligt at anskaffe sig en lille ny til dem eller forsøge at implementere dem i en eksisterende gruppe. Thor er først blevet alpha, efter Bastian ikke længere kunne være her (han var gammel).
Så hvis der er nogen derude, der kunne tænke sig disse to dejlige drenge, så skriv endelig til mig, så snakker vi om det. De er begge gratis og man kan få et royal suite double 95 med for sølle 200 kr. Det fungerer fint lige nu, men det er lidt rustent og man kan ikke skille det ad, fordi så kan det ikke samles igen (pga. rust).. Der mangler nogle skruer hist og her, derfor den billige pris. Det fungerer, men det er bestemt ikke nyt.

Drengene bor i 3360 Liseleje, de kan evt. bringes til Hillerød eller Hundested. Andre steder i Nordsjælland må vi lige snakke om - ligeledes hvis der skal findes transport videre til syd/vest-sjælland, Fyn eller Jylland (men så kan jeg selvfølgelig ikke have buret med, det kan jeg ikke fragte i tog og bus)

Billede
Thor

Billede
Avo
Stolte ejere af 8 rotter <3

FoxyRats
3 Stjernet Rottemedlem ***
Indlæg: 178
Tilmeldt: lør aug 03, 2013 4:28 pm
Kontakt:

Re: To drenge omplaceres

Indlæg af FoxyRats » lør jul 04, 2015 12:32 pm

Drengene har fundet deres nye hjem - tråden må låses :)
Stolte ejere af 8 rotter <3

Låst