Pensionist søger hjem

Har du unger eller voksne rotter til salg? Salgsannoncer postes her, og vedlæg gerne nogen billeder :-)

Redaktør: Lylle My

Låst
sakra
Senior Rottemedlem
Indlæg: 897
Tilmeldt: fre jan 07, 2011 10:27 pm
Geografisk sted: københavn

Pensionist søger hjem

Indlæg af sakra » ons jul 15, 2015 11:35 pm

min gamle dreng på over to år søger desværre nyt hjem. Da hans makker meget snart forlader ham.
Han er en god reng, der altid har haft mellemrang og min gruppe på fire hanner har aldrig haft nogen voldsomme uenigheder.
Han har aldrig haft så meget tid til at slaske, men er 100% håndtam og rolig og glad for mennesker.
Han har haft lungebetændelse i sine unge dage og har desværre en let raspelyd fra luftvejene, men ellers er han i fin form i forhold til sin alder.
Jeg forestiller mig er rottetosset og kyndigt og kærligt hjem, der vil starte en ny flok hanner op lg som kunne tænke sig en onkel til en eller flere små ny.
Andre alternativer er mulige; skriv hvad du har at tilbyde.
Både avler og jeg skal lige ind over, før en endelig aftale kan komme i stand.
Venlig hilsen Sakra

-glad rottosse :D

Fnyff
Super Rotte Entusiast
Indlæg: 459
Tilmeldt: fre jan 25, 2013 3:09 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Kontakt:

Re: Pensionist søger hjem

Indlæg af Fnyff » fre jul 17, 2015 1:29 pm

Når har han den alder han har, så kan han være gevaldig svær at omplacere.

Har du overvejet at give ham fred sammen med sin roomie?
Madmor til ...
En pokkers masse elskede og skønne drenge og piger i alle aldre og størrelser <3

sakra
Senior Rottemedlem
Indlæg: 897
Tilmeldt: fre jan 07, 2011 10:27 pm
Geografisk sted: københavn

Re: Pensionist søger hjem

Indlæg af sakra » søn jul 19, 2015 1:13 am

Hej Fnyff.

Ja jeg har overvejet, men har generelt rigtig svært ved at aflive dyr der har det godt.
Han ligner en der snildt kan runde de tre år, måske endda fire og han er glad og rask, havde han bare skrantet lidt havde jeg gjort det.
Så synes lidt jeg har tre muligheder ud over det;
Beholde ham og se hvordan han reagerer på at blive alene
Omplacere til en gruppe unger i en helt ny gruppe.
Måske finde nogen med en anden pensionist gruppe og håbe at en langsom sammenføring kunne lade sig gøre.

Mulighed to lykkedes fint med den sidste hun i min hun gruppe og hun fik godt og vel et år mere at leve godt i.
Håber sådan at noget lignende kan blive muligt for ham her, for han er en god og glad dreng, der ikke ligner en der har brug for fred endnu :-)
Venlig hilsen Sakra

-glad rottosse :D

sakra
Senior Rottemedlem
Indlæg: 897
Tilmeldt: fre jan 07, 2011 10:27 pm
Geografisk sted: københavn

Tråden kan låses

Indlæg af sakra » søn jul 26, 2015 12:49 am

Tråden kan låses.
Venlig hilsen Sakra

-glad rottosse :D

Låst