3 fine små prinsesser søger hjem

Har du unger eller voksne rotter til salg? Salgsannoncer postes her, og vedlæg gerne nogen billeder :-)

Redaktør: Lylle My

Låst
Alenya
Rotteforum afhængig
Indlæg: 3078
Tilmeldt: tors nov 16, 2006 11:33 pm
Geografisk sted: Slagelse
Kontakt:

3 fine små prinsesser søger hjem

Indlæg af Alenya » tirs feb 02, 2016 12:43 am

3 fine tøser søger hjem.. 2 af dem kan rejse fra nu af, den sidste kan rejse om 2 uger..

Jeg håber på at kunne finde et fælles hjem til de 2 søstre, da den ene er lidt forsigtig og skubbes frem af sin kære søster.. Men de kan godt flytte hver for sig hvis ikke de kan rykke sammen :)

Det er en agouti berkshire - lidt stille pige, hun bliver dog skubbet til mere mod af sin søster.. Hun føler sig tryg tæt ved en, undersøger ikke tingene så langt fra dig, men skal alligevel følge lidt med i hvad der sker når hendes søskende render rundt.. Jeg har oplevet at forsigtige babyer ændre sig når de flytter ud i nye hjem og udfolder en skøn personlighed, så det er også mit håb at hun får et hjem med plads til en forsigtig lille mus der måske skal have lidt ekstra tid til at undersøge tingene og føle sig tryg :)
Billede
Billede

Så er det en fawn banded husky (tror ikke hun er blazed, men det kan ske).. Der er krudt i måsen på hende.. Hun er SÅ skøn, nysgerrig, ivrig og livlig.. Hun elsker at undersøge ALT omkring hende ;)
Billede
Billede

Forældrene til pigerne er:
Alenya's Vanille, Agouti hooded db m. HS, 22. februar 2015, ​Vægt: 260 g
En tøs der som ung har haft krudt i måsen men altid tid til nus, kys og kæl.. Efterhånden som hun er blevet ældre er hun blevet helt rolig og endnu mere kærlig.. Hun har det blideste og kærligste blik i øjnene.. Hun ligger mit hjerte meget nært..

Questo, Ruby eyed white?, 16. august 2014, ​Vægt: 742 g
Lånt af Malene: Ikke den største hyggerotte, en smule nervøst anlagt, men en sød gut. Højt i hierarkiet og holder styr på ungerne i buret..

Ungerne er født d. 21 december 2015..
De koster 200 kr stk og jeg håber selvfølgelig der er nogen derude der mangler 2 fine prinsesser, for jeg håber de kan flytte ud sammen..

Den anden pige der søger et hjem er en fin og livlig prinsesse.. Der er gang i hende når hun leger rundt med sine søskende, men hun elsker også at ligge og hygge og få en masse nus..
Jeg ved ikke helt hvad farve hun er, andet end at hun er smuk ;) Aftegning er: variegated mm. notch, muligvis Downunder, men da hun er lys ved jeg ikke om det bare er noget jeg bilder mig ind at jeg kan se ;)
Billede
Billede

Hendes forældre er:
Alenya's Isolde, Amber hooded, 8. april 2015​, Vægt: 360 g
Min putte prinsesse.. Hun er så sød, rolig, kærlig og afslappet.. Elsker kys og kærlighed, der findes ikke noget bedre end bare at ligge og blive nulret <3

Kadira's Buddy, Dove variegated headspot downunder, 25. maj 2014, ​Vægt: 526 g
Lånt af ToolaRoolaRattery: Han elsker at være ude og smider sig gerne på sofaen hvor der li er en plads. Er nysgerrig men en rolig dreng. Elsker nus og at hænge ud på en skulder :)

Hun sælges også for 200 kr. og kun alene hvis man har rotter af samme køn i forvejen..
¤Camilla¤
Billede

Alenya
Rotteforum afhængig
Indlæg: 3078
Tilmeldt: tors nov 16, 2006 11:33 pm
Geografisk sted: Slagelse
Kontakt:

Re: 3 fine små prinsesser søger hjem

Indlæg af Alenya » tirs feb 02, 2016 2:59 am

Låses da tøserne er reserveret..
¤Camilla¤
Billede

Låst