3 bure gives væk gratis

Udstyr købes og sælges.

Redaktør: Lylle My

Låst
Brugeravatar
duefuglen
Super Rotte Entusiast
Indlæg: 337
Tilmeldt: søn apr 01, 2012 6:07 pm
Geografisk sted: Vanløse
Kontakt:

3 bure gives væk gratis

Indlæg af duefuglen » tirs apr 15, 2014 10:37 am

Da min mor skal flytte og derfor mister sit store kælderrum og jeg ikke har plads hvor jeg bor skal jeg af med nogle bure hurtigst muligt.
De er ikke perfekte og der er nogle hjemmelavede dele på dem men de er gratis og har fungeret fint for mig :)
Jeg har ikke målene på burene. Og jeg gider ikke gøre dem pinligt rene, at de er helt gratis burde være en give-away nok ;)
De kan hentes i Hillerød eller i Vanløse alt afhængig af hvad der passer jer bedst.

-----------------------------------------

Første bur er gult og der er nogle hønsenets-løsninger da jeg var nervøs, havde hørt at rotter kunne komme ud gennem selv de mindste åbninger,
men det kan de ikke når det er så små åbninger ;) Så ståltråden kan fjernes. Ihvertfald har jeg haft mine 3 første rotter i dette
og de elsker det da de kan kravle højt!



Billede


-----------------------------------------

Andet bur blev købt i panik da min helt nye 7 ugers rotte viste sig at være drægtig. Det har været brugt som barselsbur men kan sagtens bruges som normalt bur også!
Dette har været fuglebur så har dækket mad-skåls-hullerne til med hønsenet. Har ingen mål men på billedet er hun omkring 10-11 uger

Billede

-----------------------------------------

Kaninbur

Tredje bur har jeg ingen billeder af og jeg ved det er svært at komme at med den slags bure.
Der er lidt plastic knækket af i 2 hjørner men da det er et kaninbur der er ingen problemer. Kaninen kan ikke skære sig eller komme ud da det er på den udvendige kant.

Der er en hø-hæk på indersiden af frontlågen og buret kan selvfølgelig også åbnes i toppen.

Det er hvidt - det er ikke vildt stort men lever op til de gængse retningslinjer om kaninbure. Har et lille hørne af buret på dette billede.
Det blev brugt til en løvehoved som ikke var den mest aktive og elskede sit hus mere end andet så det er altså ikke tomt!
Hun sad bare og mæsker sig i mælkebytter inde i sit store hus!

Billede

--------------------------------------

Skriv hvis du er interesseret 0 kr er et rimelig godt tilbud hvis du spørger mig ;) Er bare interesseret i at komme af med dem hurtigt!
Hilsen Katrine

Har Poobs og Hexi <3
Sov godt alle mine prinsesser!

Tidligere Caezar Rats

FoxyRats
3 Stjernet Rottemedlem ***
Indlæg: 178
Tilmeldt: lør aug 03, 2013 4:28 pm
Kontakt:

Indlæg af FoxyRats » tirs apr 15, 2014 1:57 pm

Kunne måske godt være interesseret i bur 2, bor i Hillerød. Kan du måle buret? :)

EDIT: Faktisk vil vi gerne have det uanset hvad. Hvad er tremmeafstanden og bare ca. mål og hvor i Hillerød kan det hentes? Vi bor i øst.
Stolte ejere af 8 rotter <3

Brugeravatar
duefuglen
Super Rotte Entusiast
Indlæg: 337
Tilmeldt: søn apr 01, 2012 6:07 pm
Geografisk sted: Vanløse
Kontakt:

Indlæg af duefuglen » tirs apr 15, 2014 4:30 pm

FoxyRats skrev:Kunne måske godt være interesseret i bur 2, bor i Hillerød. Kan du måle buret? :)

EDIT: Faktisk vil vi gerne have det uanset hvad. Hvad er tremmeafstanden og bare ca. mål og hvor i Hillerød kan det hentes? Vi bor i øst.
Ville gerne men så bliver det først på mandag. Men et helt kuld voksede op i det bur så lover at ingen stikker ud ;)

Det er lige overfor gallerierne stort set så det er til at finde :)
Hilsen Katrine

Har Poobs og Hexi <3
Sov godt alle mine prinsesser!

Tidligere Caezar Rats

FoxyRats
3 Stjernet Rottemedlem ***
Indlæg: 178
Tilmeldt: lør aug 03, 2013 4:28 pm
Kontakt:

Indlæg af FoxyRats » tirs apr 15, 2014 5:24 pm

duefuglen skrev:
FoxyRats skrev:Kunne måske godt være interesseret i bur 2, bor i Hillerød. Kan du måle buret? :)

EDIT: Faktisk vil vi gerne have det uanset hvad. Hvad er tremmeafstanden og bare ca. mål og hvor i Hillerød kan det hentes? Vi bor i øst.
Ville gerne men så bliver det først på mandag. Men et helt kuld voksede op i det bur så lover at ingen stikker ud ;)

Det er lige overfor gallerierne stort set så det er til at finde :)
Hvornår kan vi hente det? :) Skriv evt på nr: 29 90 57 28
Stolte ejere af 8 rotter <3

FoxyRats
3 Stjernet Rottemedlem ***
Indlæg: 178
Tilmeldt: lør aug 03, 2013 4:28 pm
Kontakt:

Indlæg af FoxyRats » tors apr 17, 2014 8:17 pm

Hej, jeg har stadig intet hørt fra dig. Vil stadig meget gerne hente buret. :)
Stolte ejere af 8 rotter <3

Brugeravatar
duefuglen
Super Rotte Entusiast
Indlæg: 337
Tilmeldt: søn apr 01, 2012 6:07 pm
Geografisk sted: Vanløse
Kontakt:

Indlæg af duefuglen » tors apr 17, 2014 8:20 pm

FoxyRats skrev:Hej, jeg har stadig intet hørt fra dig. Vil stadig meget gerne hente buret. :)
Nå ja sory :) Det kan nok ikke blive før mandag. Min mor er ikke hjemme i weekenden og jeg ligger syg så skal ikke til hillerød for at rumstere i et seriøst proppet kælderrum ;) Ellers kan det være jeg kan få det ud søndag, skal bare lige være mere rask.
Hilsen Katrine

Har Poobs og Hexi <3
Sov godt alle mine prinsesser!

Tidligere Caezar Rats

Emilie2
DTF Forum Medlem
Indlæg: 4
Tilmeldt: fre apr 18, 2014 4:11 pm

Indlæg af Emilie2 » fre apr 18, 2014 4:32 pm

Hej!


Jeg vil meget gerne have buret med gul bund (og tilbehør)! Jeg er ved at anskaffe mig et par små piger og har intet bur at have dem i. Jeg bor i Vanløse og vi kan nemt finde et sted at mødes :D

Jeg bor nær Grøndalsparken, hvis du ved hvor det ligger?

karolinekiel
DTF Forum Medlem
Indlæg: 41
Tilmeldt: søn feb 22, 2015 11:59 pm

Re: 3 bure gives væk gratis

Indlæg af karolinekiel » man mar 09, 2015 6:37 pm

Hej. Har du stadig det gule bur? Og tilbehør også? :-)
Er meget interesseret. Kan måske hente i vanløse.
Ejer to dejlige tyksakker, Ivan og Boris

Låst