Ratzmatazz

Gode Danske hjemmesider om tamrotter. Smid endelig links'ne herunder.

Redaktør: Lylle My

Brugeravatar
Neauri
Fast Rotteforum Inventar
Indlæg: 2057
Tilmeldt: tirs nov 17, 2009 11:15 pm
Geografisk sted: København

Indlæg af Neauri » man feb 08, 2010 7:23 pm

rubberdog87 skrev:
Neauri skrev:
rubberdog87 skrev:
Neauri skrev:
røntved skrev:er der gået boom i at lave egne fora eller hvad sker der? :shock:
Vi er kloge mennesker der har tænkt det samme :lol: :lol:
ej :D

jeg tor bare at vi begge har trængt til et sted hvor der ikke mega stramme regler og man blive banned bare man gør det mindste og et sted hvor man må sige sin mening og det er tilladt at være uenig med stifter. ;)
Jamen herinde har vi ikke noget imod forskellige meninger eller fredelige diskussioner. Men hvis man ikke kan tale ordentligt til hinanden så reagerer vi.
Hvordan mener du?
jeg er i tvivl om hvordan du har opfattet det jeg har skrevet :wink:
jeg mener bare at vi jo ikke banner folk for at have deres egen mening, og at vi ikke har noget imod at man er uenig med andre brugere eller redaktoerene herinde. Det eneste vi ikke accepterer herinde er hvis man ikke kan finde ud af at snakke paent til andre, og i stedet for f.eks. at forklare sin mening bare angriber andre brugere verbalt :)
ahh - så er jeg med - for det var ikke dette forum jeg snakke om så blev lige forvirret, skulle nemlig lige være sikker på at du ikke forstod det som kritik til dette forum ;)
Hilsen Faune
Billede

Brugeravatar
Neauri
Fast Rotteforum Inventar
Indlæg: 2057
Tilmeldt: tirs nov 17, 2009 11:15 pm
Geografisk sted: København

Indlæg af Neauri » man feb 08, 2010 7:26 pm

Mellieha kælerotter skrev:Synes I mangler rotternes stamtavler.....synes jeg faktisk rigtig mange avlere mangler på deres hp'er :oops:
siden er som skrevet slet ikke færdig ;)
vi ville bare gerne lægge den op så man kunne blive nogenlunde "fortrolig" med den inden vi begynder at avle så vi synes at den skulle op nu.
Så jeg skrev i første indlæg at vi mangle nogle ting ^^
deriblandt stamtavle ;)
vi mangler en side til hver rotte - vi vil gerne have at man skal kunne klikke på rotten og få noget mere information frem, samt flere dejlige billeder :D

vi ville også bare gerne høre om i kunne li' den indtil videre så vi kan rette det sammen med det andet :D
Hilsen Faune
Billede

Mellieha kælerotter
Logge ud? Hvad er det?
Indlæg: 6232
Tilmeldt: man okt 09, 2006 5:42 pm
Geografisk sted: Kbh.N.
Kontakt:

Indlæg af Mellieha kælerotter » man feb 08, 2010 9:11 pm

Indtil videre er siden skam fin, men det er godt at høre, at I har tænkt jer at lægge stamtavlerne op.....savner det ofte på avleres hp'er, når jeg er rundt og kigge...og fx. en parring skal være VIRKELIG tiltrækkende, før jeg personligt gider kontakte avleren bag....er sikker på, at jeg ikke er den eneste der har det sådan :oops:

Synes stamtavler er primær info, som ikke bør mangle(heldigvis lyder det til, at der er lidt tid til, at I skal have kuld, så det kan jo sagtens vente indtil da :lol: )
Lykke Omel - med rygrad som en udkogt spaghetti !!

Brugeravatar
Neauri
Fast Rotteforum Inventar
Indlæg: 2057
Tilmeldt: tirs nov 17, 2009 11:15 pm
Geografisk sted: København

Indlæg af Neauri » man feb 08, 2010 9:36 pm

Mellieha kælerotter skrev:Indtil videre er siden skam fin, men det er godt at høre, at I har tænkt jer at lægge stamtavlerne op.....savner det ofte på avleres hp'er, når jeg er rundt og kigge...og fx. en parring skal være VIRKELIG tiltrækkende, før jeg personligt gider kontakte avleren bag....er sikker på, at jeg ikke er den eneste der har det sådan :oops:

Synes stamtavler er primær info, som ikke bør mangle(heldigvis lyder det til, at der er lidt tid til, at I skal have kuld, så det kan jo sagtens vente indtil da :lol: )
ja og du har fuldstændig ret :D
De vil blive lagt ind så hurtigt som muligt ^^
Med den han jeg har i tankerne nu så skal min pige parres i april - så der er heller ikke sååå lang tid til :D :D

Tusind tak for konstruktiv kritik - det værdsætter jeg virkelig :D
Hilsen Faune
Billede

Mellieha kælerotter
Logge ud? Hvad er det?
Indlæg: 6232
Tilmeldt: man okt 09, 2006 5:42 pm
Geografisk sted: Kbh.N.
Kontakt:

Indlæg af Mellieha kælerotter » man feb 08, 2010 9:40 pm

Neauri skrev:
Mellieha kælerotter skrev:Indtil videre er siden skam fin, men det er godt at høre, at I har tænkt jer at lægge stamtavlerne op.....savner det ofte på avleres hp'er, når jeg er rundt og kigge...og fx. en parring skal være VIRKELIG tiltrækkende, før jeg personligt gider kontakte avleren bag....er sikker på, at jeg ikke er den eneste der har det sådan :oops:

Synes stamtavler er primær info, som ikke bør mangle(heldigvis lyder det til, at der er lidt tid til, at I skal have kuld, så det kan jo sagtens vente indtil da :lol: )
ja og du har fuldstændig ret :D
De vil blive lagt ind så hurtigt som muligt ^^
Med den han jeg har i tankerne nu så skal min pige parres i april - så der er heller ikke sååå lang tid til :D :D

Tusind tak for konstruktiv kritik - det værdsætter jeg virkelig :D
Velbekommen :wink:
Lykke Omel - med rygrad som en udkogt spaghetti !!

AngelOne
DTF Forum Medlem
Indlæg: 10
Tilmeldt: man feb 08, 2010 12:23 am
Geografisk sted: Taastrup
Kontakt:

Indlæg af AngelOne » man feb 08, 2010 11:16 pm

Tak for den store interesse i har vist vores hjemmeside og ja, Nick kæmper med at få den til at fremstå helt rigtigt...

Tak for jeres input, det er utroligt vigtigt for os!
Chris Nielsen

Brugeravatar
X-Rats
Rotteforum afhængig
Indlæg: 4910
Tilmeldt: lør feb 25, 2006 4:36 pm
Geografisk sted: Brøndby
Kontakt:

Indlæg af X-Rats » tirs feb 09, 2010 11:38 am

Det ser godt ud :)
Der tages forbehold for tyrkfjel og prisændringer i forhold til ovenstående indlæg

Billede

- Diskuter aldrig med en idiot - idioten vil uværgeligt bringe dig ned på sit niveau, og dermed vinde i kraft af flere års erfaring..
- Hvis du peger fingre af nogen, så husk du har 3 fingre der peger tilbage på dig selv.

CiniRats
Rotternes Herre
Indlæg: 1997
Tilmeldt: lør jul 05, 2003 8:47 pm
Geografisk sted: Randers
Kontakt:

Indlæg af CiniRats » tirs feb 09, 2010 11:47 am

Jeg synes ikke at jeres banner og jeres hjemmeside hænger sammen layout mæssigt.

Jeg synes jeres banner er skide fedt, og ville håbe at jeres hjemme var ligeså farverigt, men så bliver man skuffet, når man ser en sort/hvid side.

Jeg kan du har lavet siden med 4 rammer, og der er kanter på rammerne, det synes jeg også at det er synd, det ville være bedre uden kanter på rammerne.

Jeg har lavet mange layout i løbet af årene, her er et link til en side med de forskellige layouts.

Uvirksomt link slettet
Venlig hilsen
Helle

Brugeravatar
Neauri
Fast Rotteforum Inventar
Indlæg: 2057
Tilmeldt: tirs nov 17, 2009 11:15 pm
Geografisk sted: København

Indlæg af Neauri » tirs feb 09, 2010 12:39 pm

CiniRats skrev:Jeg synes ikke at jeres banner og jeres hjemmeside hænger sammen layout mæssigt.

Jeg synes jeres banner er skide fedt, og ville håbe at jeres hjemme var ligeså farverigt, men så bliver man skuffet, når man ser en sort/hvid side.

Jeg kan du har lavet siden med 4 rammer, og der er kanter på rammerne, det synes jeg også at det er synd, det ville være bedre uden kanter på rammerne.

Jeg har lavet mange layout i løbet af årene, her er et link til en side med de forskellige layouts.

Uvirksomt link slettet
Tak for respons :D
siden er slet ikke færdig endnu - vi ville bare gerne have at i kunne se den indtil videre og så komme med noget feedback ^^

det var planen at alle siderne skulle have forskellig farve med et rigtig godt "rainbow" - tema - sådan lidt flowerpower-agtigt :D :D

men baggrund, billeder, stamtavler og alt det der kommer meget snart - vi ville bare lige vise jer det grundlæggende og så arbejde videre hvis i evt. havde nogle forslag som vi også synes er fede :D :D
Hilsen Faune
Billede

CiniRats
Rotternes Herre
Indlæg: 1997
Tilmeldt: lør jul 05, 2003 8:47 pm
Geografisk sted: Randers
Kontakt:

Indlæg af CiniRats » tirs feb 09, 2010 12:55 pm

Det er da helt iorden. Glæder mig til at se siden færdig.
Venlig hilsen
Helle

Brugeravatar
Neauri
Fast Rotteforum Inventar
Indlæg: 2057
Tilmeldt: tirs nov 17, 2009 11:15 pm
Geografisk sted: København

Indlæg af Neauri » tirs feb 09, 2010 12:56 pm

CiniRats skrev:Det er da helt iorden. Glæder mig til at se siden færdig.
det gør jeg også - jeg har en kæmpe vision :lol: :lol: :D
Hilsen Faune
Billede

AngelOne
DTF Forum Medlem
Indlæg: 10
Tilmeldt: man feb 08, 2010 12:23 am
Geografisk sted: Taastrup
Kontakt:

Indlæg af AngelOne » tirs feb 09, 2010 6:18 pm

CiniRats skrev:Jeg synes ikke at jeres banner og jeres hjemmeside hænger sammen layout mæssigt.

Jeg synes jeres banner er skide fedt, og ville håbe at jeres hjemme var ligeså farverigt, men så bliver man skuffet, når man ser en sort/hvid side.

Jeg kan du har lavet siden med 4 rammer, og der er kanter på rammerne, det synes jeg også at det er synd, det ville være bedre uden kanter på rammerne.

Jeg har lavet mange layout i løbet af årene, her er et link til en side med de forskellige layouts.

Uvirksomt link slettet
Helle: Det har været en nødvendighed at få lagt siden op, der er blevet arbejdet på den siden december, men der skulle ikke lægges noget op, før det hele var klar.
Rammerne skal desværre være der, det er sådan at hvis de bliver fjernet, så ser det hele meget rodet ud, men bare rolig, der skal nok komme knald på farverne!
Og for at adskille det hele, så er rammer en god ting.
Chris Nielsen

AngelOne
DTF Forum Medlem
Indlæg: 10
Tilmeldt: man feb 08, 2010 12:23 am
Geografisk sted: Taastrup
Kontakt:

Indlæg af AngelOne » tirs feb 09, 2010 6:19 pm

Neauri skrev:
CiniRats skrev:Det er da helt iorden. Glæder mig til at se siden færdig.
det gør jeg også - jeg har en kæmpe vision :lol: :lol: :D
Glem nu ikke i er 2 om den ;)
Chris Nielsen

AngelOne
DTF Forum Medlem
Indlæg: 10
Tilmeldt: man feb 08, 2010 12:23 am
Geografisk sted: Taastrup
Kontakt:

Indlæg af AngelOne » tirs feb 09, 2010 6:34 pm

Så er der lagt farver på, skal love for det matcher deres logo nu...
Chris Nielsen

Mellieha kælerotter
Logge ud? Hvad er det?
Indlæg: 6232
Tilmeldt: man okt 09, 2006 5:42 pm
Geografisk sted: Kbh.N.
Kontakt:

Indlæg af Mellieha kælerotter » tirs feb 09, 2010 6:51 pm

Argh....må indrømme at det der med en ny farve på hver side, virkelig irriterer mit øje.... :oops:

Måske I istedet skulle overveje at lave et mere ensartet udseende ??
Lykke Omel - med rygrad som en udkogt spaghetti !!

Besvar