Ratzmatazz

Gode Danske hjemmesider om tamrotter. Smid endelig links'ne herunder.

Redaktør: Lylle My

SentrueRats
Fast Rotteforum Inventar
Indlæg: 2239
Tilmeldt: søn jul 13, 2008 1:03 pm
Geografisk sted: Espergærde
Kontakt:

Indlæg af SentrueRats » tirs feb 09, 2010 6:56 pm

Dejligt med en masse farver :)
OBS! Storega er medavler af SentrueRats

Brugeravatar
Neauri
Fast Rotteforum Inventar
Indlæg: 2057
Tilmeldt: tirs nov 17, 2009 11:15 pm
Geografisk sted: København

Indlæg af Neauri » tirs feb 09, 2010 6:59 pm

AngelOne skrev:
Neauri skrev:
CiniRats skrev:Det er da helt iorden. Glæder mig til at se siden færdig.
det gør jeg også - jeg har en kæmpe vision :lol: :lol: :D
Glem nu ikke i er 2 om den ;)
ja ja self ;)
men det er stadig min vision ^^
Hilsen Faune
Billede

Brugeravatar
Neauri
Fast Rotteforum Inventar
Indlæg: 2057
Tilmeldt: tirs nov 17, 2009 11:15 pm
Geografisk sted: København

Indlæg af Neauri » tirs feb 09, 2010 7:01 pm

Mellieha kælerotter skrev:Argh....må indrømme at det der med en ny farve på hver side, virkelig irriterer mit øje.... :oops:

Måske I istedet skulle overveje at lave et mere ensartet udseende ??
hmm ja det kan vi ikke have :)

jeg har selv lige set hjemmesiden nu :D
Hilsen Faune
Billede

AngelOne
DTF Forum Medlem
Indlæg: 10
Tilmeldt: man feb 08, 2010 12:23 am
Geografisk sted: Taastrup
Kontakt:

Indlæg af AngelOne » tirs feb 09, 2010 11:17 pm

SentrueRats skrev:Dejligt med en masse farver :)
Skulle hilse fra Nick og sige tak, det er alle farverne i banneret han har brugt :)
Chris Nielsen

Brugeravatar
Neauri
Fast Rotteforum Inventar
Indlæg: 2057
Tilmeldt: tirs nov 17, 2009 11:15 pm
Geografisk sted: København

Indlæg af Neauri » ons feb 10, 2010 4:36 pm

AngelOne skrev:
SentrueRats skrev:Dejligt med en masse farver :)
Skulle hilse fra Nick og sige tak, det er alle farverne i banneret han har brugt :)
jeg kan godt li' farverne :D :D
jeg mangler bare noget mønster-et-eller-andet i baggrunden eller nogle udklippede billeder :D
Hilsen Faune
Billede

Mellieha kælerotter
Logge ud? Hvad er det?
Indlæg: 6232
Tilmeldt: man okt 09, 2006 5:42 pm
Geografisk sted: Kbh.N.
Kontakt:

Indlæg af Mellieha kælerotter » fre mar 12, 2010 3:56 pm

Tænkte lige.....trods min modvilje mod de mange forums at jeg alligevel ville melde mig derinde.....men man kan ikke se kodeordet og derfor ikke komme ind :?
Lykke Omel - med rygrad som en udkogt spaghetti !!

Brugeravatar
Neauri
Fast Rotteforum Inventar
Indlæg: 2057
Tilmeldt: tirs nov 17, 2009 11:15 pm
Geografisk sted: København

Indlæg af Neauri » ons mar 17, 2010 11:16 pm

Mellieha kælerotter skrev:Tænkte lige.....trods min modvilje mod de mange forums at jeg alligevel ville melde mig derinde.....men man kan ikke se kodeordet og derfor ikke komme ind :?
hmm... det lyder ikke så godt :S
det er ikke første gang - så vidt jeg husker havde Lunte også problemer med kodeordet.
Der er ingen andre der har haft dette problem så det er lidt et mysterium hvorfor det er opstået :)
Men det vi gjorde med Lunte var at vi simpelthen tog den fra så hun kunne komme ind på forummet uden at taste "koden".

Hvis du vil ind må vi lige finde et tidspunkt hvor vi alle (Du, Nick/Chris, jeg selv) er online - så kan vi godt lave et "hul" til dig :D
Hilsen Faune
Billede

Brugeravatar
Neauri
Fast Rotteforum Inventar
Indlæg: 2057
Tilmeldt: tirs nov 17, 2009 11:15 pm
Geografisk sted: København

Indlæg af Neauri » søn mar 28, 2010 2:42 am

Hej alle! :D

Jeg har nu prøvet at lege lidt med weebly da vores nuværende hjemmeside er gået lidt i stå... vi mangler for mange oplysninger som jeg ikke kan tage mig af og med vores parring så skal det bare være i orden nu :)

så derfor:
http://ratzmatazz.weebly.com/

Hvad synes i? :D
Senest rettet af Neauri søn mar 28, 2010 4:13 pm, rettet i alt 1 gang.
Hilsen Faune
Billede

Ammit
Logge ud? Hvad er det?
Indlæg: 6525
Tilmeldt: man aug 29, 2005 7:25 pm
Geografisk sted: Bagsværd
Kontakt:

Indlæg af Ammit » søn mar 28, 2010 8:04 am

Nej, hvor ser den fin ud. :D

Hvordan får i den der bar, hvor man kan scrolle ned i undermenuer til at virke? Min gad nemlig ikke.

Jeg har et lillebitte men - Når man åbner en stamtavle, så synes jeg, det er lidt forvirrende, at der er billeder af andre rotter på den. Jeg ved, nogle gør det med forfædre til pågældende rotte, men når det er billeder af rotter, der slet ikke er i familie med pågældende rotte, er det ret forvirrende, synes jeg. :oops:

Kan også se, der er et par småfejl i stamtavlen på i hvert fald CON Mitsuya, hvor der mangler nogle navne på totterne, men det kan være, i nok fikser dem senere. :)

Håber ikke det gør noget, jeg lige kom med det. Ellers - stor ros til jeres fine side ;D
Mvh. Rotteri Congratz
http://www.congratz.dk

Amazement awaits you at every corner.

Gæst

Indlæg af Gæst » søn mar 28, 2010 8:12 am

Ammit skrev: Hvordan får i den der bar, hvor man kan scrolle ned i undermenuer til at virke? Min gad nemlig ikke.
for at få de undermenu'er skal man "trække" siderne ud, deride hvor du tilføjer, sletter osv. siderne :wink: mener det bare hedder "Pages" - det er ret nemt, den side man ønsker der skal være "under" en anden, "trækkes" ud til højre lige under den side der skal være "hovedside"... jeg husker også på der er en "show in menu" boks der skal hakkes af :wink:

Ammit
Logge ud? Hvad er det?
Indlæg: 6525
Tilmeldt: man aug 29, 2005 7:25 pm
Geografisk sted: Bagsværd
Kontakt:

Indlæg af Ammit » søn mar 28, 2010 8:16 am

PiaB skrev:
Ammit skrev: Hvordan får i den der bar, hvor man kan scrolle ned i undermenuer til at virke? Min gad nemlig ikke.
for at få de undermenu'er skal man "trække" siderne ud, deride hvor du tilføjer, sletter osv. siderne :wink: mener det bare hedder "Pages" - det er ret nemt, den side man ønsker der skal være "under" en anden, "trækkes" ud til højre lige under den side der skal være "hovedside"... jeg husker også på der er en "show in menu" boks der skal hakkes af :wink:
Uh, jamen tusind tak! Det må jeg lige afprøve snart så. :D
Mvh. Rotteri Congratz
http://www.congratz.dk

Amazement awaits you at every corner.

Brugeravatar
Neauri
Fast Rotteforum Inventar
Indlæg: 2057
Tilmeldt: tirs nov 17, 2009 11:15 pm
Geografisk sted: København

Indlæg af Neauri » søn mar 28, 2010 1:26 pm

Ammit skrev:Nej, hvor ser den fin ud. :D

Hvordan får i den der bar, hvor man kan scrolle ned i undermenuer til at virke? Min gad nemlig ikke.

Jeg har et lillebitte men - Når man åbner en stamtavle, så synes jeg, det er lidt forvirrende, at der er billeder af andre rotter på den. Jeg ved, nogle gør det med forfædre til pågældende rotte, men når det er billeder af rotter, der slet ikke er i familie med pågældende rotte, er det ret forvirrende, synes jeg. :oops:

Kan også se, der er et par småfejl i stamtavlen på i hvert fald CON Mitsuya, hvor der mangler nogle navne på totterne, men det kan være, i nok fikser dem senere. :)

Håber ikke det gør noget, jeg lige kom med det. Ellers - stor ros til jeres fine side ;D
øh, det Pia sagde :lol: :mrgreen:

Ift. Stamtavler så ved jeg ikke om de er midlertidige eller hvad de er :)
Med billederne kan jeg godt forstå hvis du synes det er forvirrende men det tror jeg ikke der vil blive lavet om på - kun måske men den er helt sikkert taget til eftertragtning så tak fordi du sagde det :D

Angående i hvert fald Mitsuya's stamtavle så er det med vilje at jeg ikke har puttet navne på nogle af dem og kun fænotyper da der ikke var plads og stamtavlerne muligvis, som jeg skrev længere oppe, kun er midlertidige.

Jeg har dog måske fundet en anden måde at gøre det på så den vil jeg teste :)

Indtil videre går jeg efter at stamtavler skal give et indblik på hvad der er af farver bag rotten og hvis man så er interesseret i mere er man altid velkommen til at spørge :)
F.eks "Mituyas farmor som er (eks.) Russian Blue Irish - hedder hun Nala?"
Og så vil vi med glæde besvare men det hele kommer an på så mange ting - stamtavler kan være skide besværlige :? :lol: :D

Men tusind tak for din ris og ros :mrgreen:
og risen var godt og konstruktivt skrevet - det værdsætter jeg :mrgreen:
Hilsen Faune
Billede

Brugeravatar
Neauri
Fast Rotteforum Inventar
Indlæg: 2057
Tilmeldt: tirs nov 17, 2009 11:15 pm
Geografisk sted: København

Indlæg af Neauri » søn mar 28, 2010 2:39 pm

Nu bruger jeg lige Mitsu's stamtavle som eksempel - jeg har fået styr på navnene og så legede jeg lidt med farver.

Kan i li' dette?


Billede
Hilsen Faune
Billede

SentrueRats
Fast Rotteforum Inventar
Indlæg: 2239
Tilmeldt: søn jul 13, 2008 1:03 pm
Geografisk sted: Espergærde
Kontakt:

Indlæg af SentrueRats » søn mar 28, 2010 3:36 pm

Neauri skrev:Nu bruger jeg lige Mitsu's stamtavle som eksempel - jeg har fået styr på navnene og så legede jeg lidt med farver.

Kan i li' dette?

omg det ser fedt ud :wink: :oops:
OBS! Storega er medavler af SentrueRats

Brugeravatar
Neauri
Fast Rotteforum Inventar
Indlæg: 2057
Tilmeldt: tirs nov 17, 2009 11:15 pm
Geografisk sted: København

Indlæg af Neauri » søn mar 28, 2010 4:11 pm

SentrueRats skrev:
Neauri skrev:Nu bruger jeg lige Mitsu's stamtavle som eksempel - jeg har fået styr på navnene og så legede jeg lidt med farver.

Kan i li' dette?

omg det ser fedt ud :wink: :oops:
Taaak Naja :oops: :mrgreen:
Hilsen Faune
Billede

Besvar