Jeg ville gerne høre efter, om der er nogen hér, der har erfaringer med dyrlæger i Struer eller omegn, måske i Holstebro?
Jeg er ikke så glad for, at hvis en af mine totter bliver nødt til at besøge dr. dyr, at jeg så ikke ved noget om dem, om de er søde, og gode til rotter, eller om de bare behandler dem som skadedyr?
Håber der er nogen der kan hjælpe, selvom jeg bor så langt væk fra alting.
Tak
Dyrlæger i/omkring Struer/Holstebro?
Redaktør: Lylle My
-
- Senior Rottemedlem
- Geografisk sted: Valby
-
- Senior Rottemedlem
-
- Senior Rottemedlem
Never mind med oplysningerne, det løste google for mig
Anyways, vi var derude for noget tid siden, og servicen var helt i top. Han vidste fuldstændig hvordan han skulle håndtere vores rotte, og der var gensidig tillid.
Kan VARMT anbefales, at folk i nærheden bruger dem. De er billige, og super rare at have med at gøre
Anyways, vi var derude for noget tid siden, og servicen var helt i top. Han vidste fuldstændig hvordan han skulle håndtere vores rotte, og der var gensidig tillid.
Kan VARMT anbefales, at folk i nærheden bruger dem. De er billige, og super rare at have med at gøre
- amaliebaad
- Rotternes Herre
- Geografisk sted: Struer
- Kontakt:
Årh lige præcis hvad jeg manglede! Bor i Struer, og jeg har haft ringet til både Struer og Holstebro dyrklinik, og ingen af dem havde forstand på rotter. Og så langt væk er Herning jo heller ikkeMiss-Dixie skrev:Never mind med oplysningerne, det løste google for mig
Thea, Antonette, Mio, Bebi og Cleo <3