Alison er en rigtig god dyrlæge, hun er sød og kærlig over for dyrene og er ikke bange for at sige til hvis hun er i tvivl (hvilket alle dyrlæger kan være) hun var lidt nervøs ved at røre mine rotter i starten men hun er så småt ved at vænne sig til det...
Hun er god til både dyr og mennesker, vi bruger hende både til marsvin, katte og rotterne, og hvad vi ellers har haft af dyr.... Og så gør hun tingene til en fair pris jeg betaler feks. ikke for konsultation..
Adr.
Alison Wilson
Slettebjergvej 2
2750 Ballerup
44-66-18-00
Dyrlægehuset
Redaktør: Lylle My
- Rattas
- Super Rotte Entusiast
- Geografisk sted: Ballerup
Jeg synes, det var temmelig dyrt, da jeg var der med mine to rotter, der nøs. Hun lyttede lidt til deres lunger og stillede mig nogle spørgsmål, men mente blot det var en virus, så man ikke kunne gøre noget ved det. Det skulle hun have 320 kr for.
Nu skal de to rotter aflives, da de efterfølgende har været i behandling med antibiotika, som dog ikke har hjulpet Så jeg kigger mig lidt om efter en billigere dyrlæge, som kan aflive dem.
Nu skal de to rotter aflives, da de efterfølgende har været i behandling med antibiotika, som dog ikke har hjulpet Så jeg kigger mig lidt om efter en billigere dyrlæge, som kan aflive dem.
Hilsen Linda
- X-Rats
- Rotteforum afhængig
- Geografisk sted: Brøndby
- Kontakt:
Lyder godt nok underligt. Vi har skulle give 300-350 når vi har fået aflivet en rotte hos Alison.
Der tages forbehold for tyrkfjel og prisændringer i forhold til ovenstående indlæg
- Diskuter aldrig med en idiot - idioten vil uværgeligt bringe dig ned på sit niveau, og dermed vinde i kraft af flere års erfaring..
- Hvis du peger fingre af nogen, så husk du har 3 fingre der peger tilbage på dig selv.
- Diskuter aldrig med en idiot - idioten vil uværgeligt bringe dig ned på sit niveau, og dermed vinde i kraft af flere års erfaring..
- Hvis du peger fingre af nogen, så husk du har 3 fingre der peger tilbage på dig selv.