Jeg ved godt at der er nogle tråde med info omkring diverse dyrelæger i omegnet. Men jeg har brug for noget up-to-date da jeg søger en dyrelæge der har erfaringer med tamrotter, og selvfølgelig til vores kat. Helst et sted hvor personalet er venlige, og hvor dyrelægen er til at snakke med og ikke en hovski snovski.
Jeg er ny i området, og vi er bosat i brøndby strand - derfor kender jeg eller min bedre halvdel ikke til dyrelægerne rundt omkring. Hvis nogle kender en dyrelæge som er ala ovenstående, hvor S toget er ligetil og hvor rejsen ikke er for lang eller besværlig (det skal jo også kunne fungere hvis der skulle blive brug for akut konsultation) så giv endelig lyd med dyrelægens telefon nummer og adresse!
Dyrelæge i nærheden af KBH
Redaktør: Lylle My
-
- Rotteforum afhængig
- Geografisk sted: Odense
- Kontakt:
Altså nu er jeg ikke fra København og ved jeg helder ikke hvor langt væk denne dyrlæge er fra dig. Men Blågård dyreklinink (Dyrlæge Erik) er helt sikkert god og har forstand på rotter har været der flere gange. De lytter virkelig til hvad man har at sige og jeg har helder ikke haft de store problemer med at få en tid samme dag som jeg ringer og det er enda selv om jeg bor i Odense og ikke lige kan være der med det samme. Så dem kan jeg klart anbefale.
Hilsen Sanne.
Tøserne: Ima, Tatia, Sara, Katrine, Rain, Alma, Jupiter og Mercury.
Tøserne: Ima, Tatia, Sara, Katrine, Rain, Alma, Jupiter og Mercury.
-
- 4 Stjernet Rottemedlem ****
- Geografisk sted: Brøndby
Jeg har brugt dyrelæge Jytte Tønnesen alias Brøndby dyreklinik af flere omgange både til min daværende kat, og fornyligt også til mine rotter.
Jeg har ALTID fået en super behandling, og de er bare gode til dyr selv dem der er bange og skræmte.
Synes heller ikke prisen er så gal igen - første gang jeg var der med en rotte gav jeg 325 kr. og det var med konsultation og medicin - efterfølgende blev jeg nødt til at komme igen med alle mine 6 rotter, da de også var lidt sløje - denne gang kaldte de det en efterbehandling og det kostede mig kun 185 kr. inkl. medicin.
du kan besøge dem på www.broendbydyreklinik.dk
ellers ved jeg at zoo-city har en dyrelæge som man kan konsultere den første søndag i hver måned, men ved ikke mere end det.
Jeg har ALTID fået en super behandling, og de er bare gode til dyr selv dem der er bange og skræmte.
Synes heller ikke prisen er så gal igen - første gang jeg var der med en rotte gav jeg 325 kr. og det var med konsultation og medicin - efterfølgende blev jeg nødt til at komme igen med alle mine 6 rotter, da de også var lidt sløje - denne gang kaldte de det en efterbehandling og det kostede mig kun 185 kr. inkl. medicin.
du kan besøge dem på www.broendbydyreklinik.dk
ellers ved jeg at zoo-city har en dyrelæge som man kan konsultere den første søndag i hver måned, men ved ikke mere end det.
kærlige totte hilsner
Diana
den lykkelige ejer af: Malte og Dumbe
RIP Laban, Bimse, Sofie og Timmie
Diana
den lykkelige ejer af: Malte og Dumbe
RIP Laban, Bimse, Sofie og Timmie
-
- Rotternes Herre
- Geografisk sted: Nykøbing F.
- Kontakt:
Jeg bor ikke i københavn og har derfor ikke personlig erfaring med dyrlægerne derinde, men har aldrig hørt noget dårligt om Erik Blågårdens dyreklinik.. Tværtimod.. Han bliver altid rost til skyerne
Du finder ham/dem her http://www.blaagaard-dyreklinik.dk/
Blågård Dyreklinik
v/Dyrlæge Erik Steen Larsen
Blågårdsgade 25
2200 København N
Tlf: 3535 4040
Du finder ham/dem her http://www.blaagaard-dyreklinik.dk/
Blågård Dyreklinik
v/Dyrlæge Erik Steen Larsen
Blågårdsgade 25
2200 København N
Tlf: 3535 4040