Jeg har nu kastede mig ud i en lidt sær parring (for mig) og jeg ville derfor gerne vide hvad jeg kan forvente og om ungerne vil bære af deres forældre ?
Faren: Himalaya (har aldrig været far før)
Moren: Fuzz (farven aner vi ikke da hun i sin tid blev redet fra en svensk avler der ikke havde styr på noget som helst, dog har hun haft unger før så vi ved hun kan klare det)
forventer selv at de ville blive glathårede og bære generne fra hver forældre - men kan de det ? (altså kan de bærre himalaya og fuzz)
og er der nogen af de kloge hoveder der kan gætte sig til hvad der vil komme i kuldet ?
(moren har sorte øjne og nogen få mørke minihår i hoved (vi kan ikke rigtig tyde farven helt)
Hjælp til forventninger
Redaktør: Lylle My
- >Maria<
- Rotteforum afhængig
- Geografisk sted: Odsherred
- Kontakt:
Re: Hjælp til forventninger
De kan jo i princippet godt bære hhv himi (cch) og fuzz, men når du ikke ved om de gør det eller om himi'en er agouti eller nonagouti baseret - eller hvad moderens farve er, kan du kun forvente Black og agouti - alle ungerne vil så bære himi og fuzzVlad skrev:Jeg har nu kastede mig ud i en lidt sær parring (for mig) og jeg ville derfor gerne vide hvad jeg kan forvente og om ungerne vil bære af deres forældre ?
Faren: Himalaya (har aldrig været far før)
Moren: Fuzz (farven aner vi ikke da hun i sin tid blev redet fra en svensk avler der ikke havde styr på noget som helst, dog har hun haft unger før så vi ved hun kan klare det)
forventer selv at de ville blive glathårede og bære generne fra hver forældre - men kan de det ? (altså kan de bærre himalaya og fuzz)
og er der nogen af de kloge hoveder der kan gætte sig til hvad der vil komme i kuldet ?
(moren har sorte øjne og nogen få mørke minihår i hoved (vi kan ikke rigtig tyde farven helt)
Inter album et nigrum, varietate